presente design
projektujemy prezentacje
NIECO WIĘCEJ O SZKOLENIU
W celu dopasowania szkolenia do grupy uczestników opracowaliśmy moduły szkoleniowe, które odpowiadają biznesowym potrzebom projektowania prezentacji. Począwszy od:
-
przyśpieszenia pracy w PowerPoint,
-
podstawy projektowania,
-
zaawansowane projektowanie,
-
zaawansowane animacje
-
komunikacja poprzez slajdy
-
oraz projektowanie prezentacji z dużą ilością danych.
Moduły można łączyć ze sobą i poznawać kolejne możliwości wykorzystania programu PowerPoint. Szkolenia PowerPoint realizujemy stacjonarnie i online. Poniżej opis poszczególnych modułów.
Oferujemy szkolenia zamknięte dla zorganizowanych grup do 12 osób
DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?
Rocznie wykonujemy około 150 prezentacji z różnych branż. Mamy spory wgląd w to co działa i podoba się widzom. Na tej bazie wypracowaliśmy metodologię szkolenia w formie intensywnych warsztatów podczas których uczymy przede wszystkim nowych schematów używania PowerPoint oraz zasad wizualizowania zgodne z obecnymi trendami.
Przeprowadzamy około 50-60 szkoleń rocznie. Napisz do nas jakiego szkolenia szukasz, jakie prezentacje Twoi współpracownicy robią najczęściej, z jakiego są działu, to wyślemy rekomendacje oraz opinie naszych Klientów oraz propozycję zakresu szkolenia.

Adam Stachowski
TRENER
Jestem założycielem presente design, kreatorem, grafikiem, trenerem i pasjonatem nowych technologii.
Codziennie projektuje prezentacje w PowerPoint dla Klientów, uczę się nowości i testuje nowe style projektowania. Mam wgląd w różne style prezentacji, jak również wiem co działa i jak pracować efektywnie w PowerPoint. Wraz z zespołem presente projektujemy ponad 200 prezentacji rocznie!
Szukając wiedzy i inspiracji, uczestniczyłem w corocznych spotkaniach użytkowników PREZI, podczas "PREZI DAY"
w Amsterdamie i Nowym Jorku. Swoją wiedzę na temat projektowania prezentacji PowerPoint zdobywałem od najlepszych międzynarodowych trenerów, takich jak Nancy Duarte, założycielka Durate.com - największej na świecie agencji projektowania prezentacji, podczas szkolenia w San Francisco, USA, oraz na szkoleniu McKinsey z prezentacji finansowych.
Nowoczesne prezentacje dla działu prawnego
CHARAKTERYSTYKA UCZESTNIKA
Uczestnik zazwyczaj wykonuje prezentacje na temat: przepisów prawa, zmian w przepisach, interpretacje, tłumaczenia, opinie, rekomendacje, stany faktyczne,
w formacie Power Point (najczęściej dla Zarządu).
ZAKRES SZKOLENIA
1. OPTYMALIZACJA PRACY Z POWERPOINT - 2H
2. KOMUNIKACJA NA SLAJDACH - 2H
3. PROJEKTOWANIE SLAJDÓW TEKSTOWYCH - 5H
4. KONSULTACJE PO SZKOLENIU - 2H
PowerPoint
w pracy inżyniera
CHARAKTERYSTYKA UCZESTNIKA
Uczestnik zazwyczaj wykonuje prezentacje biznesowe
w firmie produkcyjnej dotyczące celów, projektów, analiz podsumowań, raportów, prezentacji na stand up i zarząd.
ZAKRES SZKOLENIA
1. OPTYMALIZACJA PRACY Z POWERPOINT - 2H
2. KOMUNIKACJA NA SLAJDACH - 1H
3. WIZUALIZACJA GRAFICZNA - 5H
Tematy i typy slajdów: Slajdy prezentujące codzienne raporty z produkcji, w tym statystyki, wykresy wydajności, oraz status realizacji celów produkcyjnych, działania naprawcze, analizy problemów, raportowanie w projektach, plany zarządzania projektami, ONE pager,
4. KONSULTACJE PO SZKOLENIU - 2H
Prezentacje dla działu sprzedaży
CHARAKTERYSTYKA UCZESTNIKA
Dział wsparcia sprzedaży zajmuje się wspomaganiem zespołu handlowego poprzez przygotowywanie ofert, analizowanie danych sprzedażowych oraz koordynację działań administracyjnych. Jego celem jest usprawnienie procesu sprzedaży i zwiększenie efektywności pracy handlowców.
ZAKRES SZKOLENIA
1. OPTYMALIZACJA PRACY Z POWERPOINT - 4H
2. PODSTAWY WIZUALIZACJI - 4H
3. ZAAWANSOWANA WIZUALIZACJA - 5H
4. INTERAKTYWNOŚĆ NA SLAJDACH I W PDF - 3H
5. KONSULTACJE PO SZKOLENIU - 2H
Prezentacje MARKETINGOWE
CHARAKTERYSTYKA UCZESTNIKA
Dział marketingowy w firmie telekomunikacyjnej odpowiada za promowanie usług i produktów, analizę rynku oraz tworzenie strategii komunikacyjnych, które przyciągają nowych klientów i budują lojalność obecnych. Zajmuje się również planowaniem kampanii reklamowych, współpracą z mediami oraz monitorowaniem efektywności działań promocyjnych.
ZAKRES SZKOLENIA
1. OPTYMALIZACJA PRACY Z POWERPOINT - 4H
2. ZAAWANSOWANA WIZUALIZACJA - 6H
4. ZAAWANSOWANE ANIMACJE - 4H
5. KONSULTACJE PO SZKOLENIU - 2H
Przykładowe
MODUŁY
OPTYMALIZACJA pracy
w PowerPoint
Potrzebujemy znać perfekcyjnie 10% funkcji w PowerPoint aby zrobić 90% rzeczy na slajdach.
Zaczynamy od technicznej części szkolenia aby poznać wszystko co uczestnicy muszą wiedzieć o PowerPoint aby zacząć go używać 3 razy szybciej i rozpocząć zaawansowaną część dotyczącą wizualizacji graficznej.
Omawiamy na praktycznych przykładach zastosowanie kluczowych funkcji PowerPoint i ich kombinacji, m.in. gotowe schematy postępowania przy projektowaniu, wyrównywanie skomplikowanych struktur, skróty, tricki i inne.
wymagania
Uczestnik przed szkoleniem powinien znać PowerPoint na poziomie podstawowym.
dla kogo
Moduł zalecany dla każdego uczestnika, który styka się z prezentacjami w swojej pracy. Bez względu na branżę, w której pracuje uczestnik lub doświadczenie w zakresie wizualizacji danych.
teoria a praktyka
10/90
Zasady wizualizacji danych
Sposoby wizualizacji i ich odpowiedni wybór do różnych danych i informacji. Poznamy zastosowanie zasad panujących w projektowaniu prezentacji, głównie hierarchii oraz kontrastu, jak również zastosowanie balansu, white space, proporcji, oraz jednolitości.
Wykonujemy ćwiczenia związane z budowaniem infografik, wizualnie przedstawienie wykresów, tabel, timeline, grafów i wiele innych.
Ten moduł pozwoli zrozumieć elementy i zasady projektowania. Podczas tego modułu będziemy poznawali zasady kompozycji i układanie treści dla różnego rodzaju biznesowych slajdów
i sposoby na ich uatrakcyjnienie.
wymagania
Uczestnik przed szkoleniem powinien znać podstawy PowerPoint i umieć dodawać teksty
i zdjęcia, tworzyć wykresy, tabele itp. tworzyć proste prezentacje.
dla kogo
Dla osób z działów sprzedaży, marketingu, hr, finansów, administracji i inne. Bez względu na branżę, w której pracuje uczestnik lub doświadczenie w zakresie wizualizacji danych.
teoria a praktyka
30/70
Zaawansowane animacje
Sposoby na projektowanie prezentacji w taki sposób, aby łączyć slajdy ze sobą i zwiększyć flow.
Podczas tego modułu uczymy się kilku kluczowych animacji oraz przejść pomiędzy slajdami (wypychanie, Zoom slide jak w Prezi, płynne przejścia) i ich zastosowania aby prezentacja była ciekawa dla widowni i oglądała się niemal jak film animowany. Jest to również wstęp do tego aby w przyszłości tworzyć prezentacje typu explainer video
w PowerPoint we własnym zakresie do zastosowania na Youtube, FB czy telewizor.
wymagania
Uczestnik przed szkoleniem powinien znać animacje PowerPoint na poziomie podstawowym.
dla kogo
Uczestnicy wykonujący prezentacja na konferencje, targi, wystąpienia publiczne, podsumowania, strategie lub ogłoszenie wyników firmy. Bez względu na branżę, w której pracuje uczestnik lub doświadczenie w zakresie wizualizacji danych.
teoria a praktyka
10/90
Prezentacje z dużą ilością danych
Moduł przedstawiający zasady związane z budowaniem prezentacji od początku gdy mamy do przedstawienia dużą ilość danych i celem prezentacji jest obrona założonej tezy np. przedstawienie raportu, osiągnięć firmy, projektów lub pomysłów do wdrożenia, realizacji KPI itp.
Moduł jest stworzony w oparciu o metodę piramidy, stworzoną przez McKinsey w latach 60 i stosowaną do dziś przez konsultantów biznesowych.
Łączymy poznane techniki w pierwszym module oraz wiedzę o budowie skomplikowanych slajdów.
Metoda daje uczestnikom spójne myślenie o całości prezentacji oraz odpowiedniej strukturze danych na slajdzie aby zachować flow informacji, opowiedzieć historię za pomocą danych i obronić swoje założenia.
Moduł, w którym wykonujemy ok. 25 slajdów, zaczynając od prostych konceptów, przechodząc do coraz bardziej skomplikowanych slajdów.
wymagania
Uczestnik przed szkoleniem powinien już znać podstawy PowerPoint i umieć dodawać teksty i zdjęcia, tworzyć wykresy, tabele itp. tworzyć proste prezentacje
dla kogo
Uczestnicy, dla których PowerPoint jest jednym z częściej wykorzystywanych narzędzi do prezentacji z dużą ilością danych, wykresów, raportów, zestawień, slajdów do samodzielnego zapoznania, podsumowań, prezentacji dla zarządu.
teoria a praktyka
30/70
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
DLA ZORGANIZOWANYCH GRUP
CENNIK I TERMIN SZKOLENIA
Cena zależy od wybranych modułów szkolenia oraz ilości uczestników szkolenia.
Szkolenie odbywa się we wcześniej ustalonym terminie z grupą.
Program szkolenia jest omawiany i dostosowany z grupą szkoleniową lub koordynatorem szkolenia.
CENA ZA SZKOLENIE ZAWIERA:
-
Analiza potrzeb wśród uczestników
-
Przygotowanie materiałów do zadań na podstawie identyfikacji wizualnej Klienta
-
Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie
-
Materiały do ćwiczeń wraz z dokładnym opisem wszystkich zasad
-
Krótkie podsumowania w formie pigułek wiedzy
-
Certyfikaty ukończenia szkolenia
-
Materiały dodatkowe w formie grafik, diagramów i wtyczek do PowerPoint
-
Konsultacje 2h po szkoleniu w celu podsumowania zadań domowych oraz Q&A do szkolenie, omówienie bieżących prezentacji uczestników
ORGANIZACJA SZKOLENIA
Szkolenie PowerPoint z każdego modułu jest prowadzone stacjonarnie u Klienta lub ONLINE poprzez platformę Teams. Przed szkoleniem spotykamy się z uczestnikami aby się poznać oraz sprawdzić oczekiwania uczestników. Na podstawie wywiadu przygotowujemy materiały i ćwiczenia, które również uwzględniają identyfikację wizualną oraz specyfikę branży Klienta.
Szkolenie zamknięte zazwyczaj składa się z 4 modułów oraz zadań dodatkowych.
Po szkoleniu, w ustalonym terminie, odbywają się konsultacje z uczestnikami w celu podsumowania zadań domowych, omawiamy bieżące prezentacje uczestników.
Szkolenie ONLINE może być podzielone na kilka dni.
Przykładowy podział szkolenia 12 godzinnego:
-
Dzień 1: 4h
-
Dzień 2: 4h
-
Dzień 3: 4h
Zostaw wiadomość
i prześlemy dopasowaną ofertę:
Jesteśmy dumni, że mogliśmy współpracować
z niesamowitymi Klientami
zaawansowane

szkolenie PowerPoint
zaawansowane szkolenie biznesowe z projektowania prezentacji w PowerPoint